Hvilken RPM version skal man vælge.

     Hej Linuxbrugere.

     Jeg vil blive glad hvis en eller anden kunne give mig et råd, og en
     retningslinie inden jeg går igang med at installere mit første
     program.

     Jeg er nået til at ville installere "sudo" for at kunne køre ppp og
     smbmount som user.

     Men efter at have kigget på RPM repository på sunsite.auc.dk er jeg
     blivet lidt forvirret. Der er jo mange.

     Jeg køre RH 6.0

     Hvad skal man vælge? sudo-1.5.3-6.i386 fra lib5 RedHat contribs, eller
     den nyeste sudo-1.6.1-1.i386 som også er på sudo's hjemmeside.

     Når man så skal downloade f.eks sudo-1.6.1-1.i386, er der under
     requires flere ting. (program dele).
     Skal de også downloades?

     mvh        Henning