Re: Sv: [NOVICE] Athlon

On Fri, 21 Jan 2000, JP Consult wrote:

> [...]
USB er understøttet.

> Er det først en "kerne 2.4.xx-ting", når vi snakker STABILE kerner?

En kerne er stabil, når tallet efter første punktum er lige, det vil sige
at de ting der er indbygget i 2.3.x gerne skulle komme med i 2.4.0, når
den engang udkommer. Det sker dog også at nogle af de nye funktioner i de
ustabile kerner kommer med i den foregående stabile, fx er USB
understøttelse vist nok også med i de seneste 2.2.x (jeg er ikke sikker)

--
Andreas