> Der skal tages forbehold for, hvilken serielport du har Diva´en på ved
> Device=. Du bruger ATZ1, jeg bruger ATZ. Man behøver ikke angive et
> profilnummer, blot man har programmeret Diva´en til som default at kalde
> op med en profil man har passet til. Du kan komme i kontakt med Diva´en
> gennem minicom. Brug 'minicom -s'. Der findes desuden info på Eicon´s
> website om Diva´en under Linux.
>
> Med venlig hilsen
> David List

Hej David
Nu får jeg i det mindste forbindelse med ISP, men pppd går ned "died
unexpected". pppd siger at jeg beder om identifikation fra remote? Jeg
ved ikke hvor jeg skal lede!
Jeg har haft kppp til at virke, men efter en geninstallation (med
formatering af diske) virker det ikke. Yast er brugt til opsætning.
pppd er med s-bit og group dialout, og bruger er med i gruppen dialout?

Er der nogen der har et bud?

uffe