KDE

Hej med jer.

Jeg har et 'lille' problem med KDE'en som jeg gerne vil høre om der er
andre, der har været udsat/plaget af, eller om det bare er mig der har
fundet en ekstra buggy version af RedHat 6.1. Når jeg logger på, sker
der det med - for mig at - fuldstændigt vilkårligt interval, at den får
den fikse ide, at der er installeret ny udgave af KDE'en, hvorfor den
resetter samtlige indstillinger = sletter alle indstillinger jeg har
lavet, inklusive genvejs-ikoner m.m. Og så for lige at sætte prikken
over i-et havde den her ved sidste lejlighed også slettet min
kppp-opsætning - så forfra med alle brugernavne og passwords.
Jeg har spurgt før (ganske vist i andre sammenhænge), men er der nogen
der kan anbefale en rimeligt bug-fri distribution. På et eller andet
plan er jeg ved at miste tålmodigheden med RedHat'en.

Mvh. Mogens Jæger
sslug@sslug