min ppp forbindelse nægter at samarbejde

Jeg har et lille problem med min ppp-forbindelse til min ISP
(Cybercity)!

når jeg ringer op sker der det samme hver gang... den ringer - og bedst
som man tror at den hellige grav er velforvaret så *KLIK*... lægger
modemet på! Så tror man jo straks at det er ens "elendige" ISP der er
noget i vejen med, men næææææ - anden gang går alt helt som det skal.

Mit spørgsmål er:

 - Hvorfor insisterer mit modem på at ringe op to gange???

Håber i kan hjælpe.
Kasper