Re: [NOVICE] Stadig problemer med DNS

Frank Damgaard wrote:

> Eneste forskel jeg kan se som også hos mig giver fejl
> er placering af "#" som kommentartegn mellem (  )

Tak, det hjalp. Named kører nu uden fejlmeddelelser.

Dog er der en ting tilbage, der driller:

'POP3 connection failed: No route to host'

Betyder det, at navneserveren skal loade nettet ned
eller mangler jeg at dafinere noget i en zonefil, så
jeg kan hente min post med fetchmail?

Jeg har prøvet: IN	MX	10 mail.isdal.dk.
Men det hjalp ikke, hvad gør jeg forkert?

--
  ,~,
  (v)      SuSE Linux user