> TotalBytes=0
> ExDNSDisabled=0
> AutoName=0
> ScriptArguments=
> AccountingEnabled=0
> Phonenumber=103333361333
> TotalCosts=
> IPAddr=0.0.0.0
> Domain=		[David] Her har jeg mit localhost domæne [David]
> Name=CyberCity
> VolumeAccountingEnabled=0
> pppdArguments=
> Password=mit password
> BeforeDisconnect=
> Command=
> [...]

Der skal tages forbehold for, hvilken serielport du har Diva´en på ved
Device=. Du bruger ATZ1, jeg bruger ATZ. Man behøver ikke angive et
profilnummer, blot man har programmeret Diva´en til som default at kalde
op med en profil man har passet til. Du kan komme i kontakt med Diva´en
gennem minicom. Brug 'minicom -s'. Der findes desuden info på Eicon´s
website om Diva´en under Linux.

Med venlig hilsen
David List