sendmail tager lang tid at starte

Jeg tror nok at mit spørgsmål har været oppe for relativt kort tid siden
men jeg kunne ikke finde det så nu spørger jeg altså igen.

 - Hvordan kan det være at min sendmail-deamon er så lang tid om at starte
op??? Jeg tror det er noget med mine DNS-indstillinger, men jeg er ikke
sikker, og jeg ved ikke hvor jeg ændre det!

Kasper