Re: [NOVICE] GramoFile

Mogens Kjaer wrote:

> Problemet er måske, at du har skrevet for mange mellemrum? #-tegnet skal
> stå i første kolonne.
>
> Prøv at klippe-klistre linierne foroven fra din fil, incl. nogle linier
> før og efter, så
> må vi se på det.

Hej Mogens

Følgende er klippet fra filen 'shmbuf.c':

#include "../boxes.h"
#include "../buttons.h"
#include <curses.h>
#include <string.h>

#ifdef_SEM_SEMUN_UNDEFINED
  union semun
   {
   int val;
   struct semid_ds *buf;
   unsigned short int *array;
   struct seminfo *_buf;
   };
#endif

#ifndef SEMMSL
#define SEMMSL  32
#endif

extern void finish_curses(int sig);

Jeg bemærker lige at efterfølgende 'if' sætning starter med 'ifndef' hvor du skrev 'ifdef'.
Jeg har prøvet efter, om det skulle være der fejlen ligger, men får samme svar = unbalanced
'#endif'.

M.v.h. Mogens Jæger
sslug@sslug