Administration af Apache

Hej derude.

Jeg roder lidt rundt med min apache, men jeg mangler et
administrationsværktøj. Jeg forestiller mig at noget der minder om SWAT til
SAMBA. Da jeg på min tidligere arbejdsplads administrerede en netscape fast
track-server brugte jeg et lignende værktøj. Det må da findes til Linux.

Med venlig hilsen / Yours sincerely

Michael B. Soerensen
Network administrator
sslug@sslug

        __     _
 -o)   / /    (_) ___   __ __ __  __ It said Needs Windows 95 Or Better.
_\_v /____/ /_/ /_//_/ \_,_/  /_/\_\ So I installed Linux...

I'm not really interested in public opinion polls on my tactical decisions!
- Admiral Tolwyn