Hvordan ændrer jeg min reply-to opsætning

Jeg har lige skiftet e-mail adresse fra sslug@sslug til
sslug@sslug

Både "fornavn" og domæne er altså ændret.
Jeg fik min mail leveret fra vores kollegie-linux-server hvor
jeg havde konto og login-navnet 'pbk1109'

Dette login er samtidigt mit login på min egen maskine. Det har jeg ikke
gidet at ændre, da jeg lissom har vænnet mig til det :-)

Det har så betydet at når jeg nu sender mail så står der i mine mails at
de er sendt fra sslug@sslug, hvilket betyder at når folk prøver at
sende et svar til mig, så bouncer deres mail fordi den adresse ikke
findes. (Og samtidigt kan jeg ikke skrive til sslug, da den ikke kan se at
jeg er medlem :-(  )

Jeg har altså ændret pine så den har det rigtige domæne, men kan ikke
finde ud af at sætte den op så den også ændrer "fornavnet". Vores post
sendes fra en linux-server, hvor jeg har konto med login, 'tk4b2'

Og er det i det hele taget pine, der skal tage sig af det?

Problem 2:
Denne mailserver har yderligere et problem (ifølge mig). Hvis min egen
maskine er slukket, så kan jeg fjernlæse min mail direkte på serveren, men
så snart jeg åbner pine (på serveren), så skynder pine sig at flytte al
min nye post fra
~HOME/Maildir/new/'en eller anden fil'  til
~HOME/Maildir/mbox
og dette sker inden jeg har læst posten.
Dette gør så at jeg ikke får leveret posten fra serveren når min egen
maskine kører fetchmail som så henter posten  vha POP3 protokollen.

Dette fører så til spørgsmålet: Kan jeg sørge for at fetchmail henter post
fra andre kataloger/filer på vores server, så jeg får leveret al post
der ligger på serveren, og ikke kun den del pine ikke har haft fat i?
Eller hvordan får jeg pine til ikke at flytte min mail til et nyt sted?

De bedste hilsner
Kristian

Kristian Hougaard       | ... og jeg kan ikke finde
Trørødkollegiet 4B      | ud af at sætte min adresse
2950 Vedbæk             | korrekt. Derfor: reply vir-
tlf: 40591109           | ker ikke. Send i stedet til: