Re: [NOVICE] Fdisk

At 16:01 17-01-00 +0100, you wrote:
>her du prøvet at køre kommandoen "lilo"?
>det skulle genoprette din lilo.
>men vis det ikke virker så send en beskrivelse af hvordan lilo går ned.
>
>--
>M.V.H
>Rasmus Meldgaard
>sslug@sslug

Tak for det.
Efter installation af RH 6.1 virkede det hele undtaget musen, jeg kørte
installationen igen
og fik rettet så musen virker. Da jeg ville boote igen skrev den bare "Li"
og ikke mere.
Jeg har prøvet at køre lilo men det hjalp ikke. Efte læsning af div har jeg
prøvet at køre
"liloconfig" det kunne jeg heller ikke. Jeg har været inde med fdisk for at
sætte hda1 til bootable
hda1 indeholder /boot. Da jeg er helt ny i Linux brug er jeg usikker på
hvad jeg så kan gøre.

MVH

Frank V. Knudsen