Re: [NOVICE] Lilo...

Ja, jeg har kørt /sbin/lilo
Så novice er jeg heller ikke :)

Forresten, når jeg skriver dos ved lilo, så svarer den loading dos...
Men der sker ingenting. Kan det være fordi, at dos-systemet er smadret (når jeg
booter m. en diskette, skriver windoze i en vaskeægte BSOD, at vfat er
beskadiget og stopper. :( Plus, at linux ikke længere kan mounte dos-drevet, den
skriver bad fs type (eller noget lignende). Det er mærkeligt nok kommet efter,
at jeg har installeret lilo.

/Jesper