Sv: [NOVICE] Fdisk

----- Oprindelig meddelelse -----
Fra: Frank V. Knudsen <sslug@sslug>
Til: <sslug@sslug>
Sendt: 17. januar 2000 08.41
Emne: Re: [NOVICE] Fdisk

>Hej Peter.

>Jeg er også novice når det gælder Linux, og har
panglet en del for at få
>RH6.1 til at køre.
>Partion magik kører under dos/Windows, og kan
derfor ikke lave partioner
>til Linux.

>Venlig Hilsen

>Frank V. Knudsen

Æhhm.. version 5 af Partition Magic har jeg selv
brugt til at flytte en Linux-
partition til slutningen af disken, så den påstår
i hverfald at den kan klare
ext2 filer som Linux

At dette så medførte at LILO mistede forbindelsen
til denne partition er
en anden sag. Jeg søger selv i øjeblikket her på
sslug under "LILO" på
et svar på genetablering af LILO.

Så disse bemærkninger hører ligesåvel til der.
Glemte nemlig denne
bemærkning i oprindelig henvendelse,

/peter