Staroffice

Hej.

Jeg er ved at se nærmere på Staroffice og da jeg ville prøve
at sende en mail derfra, bad den mig om at lave en 'outbox'.
Jeg har ledt i hjælpen og i alle konfigurationspunkter, men
kan ikke finde nogen steder, hvori outbox'en skal defineres.
Har andre været ude for det samme og kan hjælpe mig her?

--
  ,~,
  (v)      SuSE Linux user