Re: [NOVICE] hvilket modem skal jeg købe?

On Sun, Jan 16, 2000 at 21:27:03 +0100, Thomas Martin Christensen wrote:

> Jeg er i den uheldige situation at være ejer af et winmodem, og da dette so!!!!

Ethvert modem der styres fra serielport med AT kommandoer vil virke
med Linux. Hvilke mærke mv. er så et spørgsmål om personlige
præferencer. Modem bør dog kunne V90 standarden, og ikke kun K56 .
Check evt. om du vil have et med/uden fax. Evt. en
hvor firmware kan softwareupgraderes kan være fornuftigt.