Re: [NOVICE] GramoFile

Mogens Kjaer wrote:

> Det ville måske hjælpe lidt, hvis du fortalte HVILKE fejlmeddelelser,
> du får.
>
> Mogens
> --
> Mogens Kjaer, Carlsberg Laboratory, Dept. of Chemistry
> Gamle Carlsberg Vej 10, DK-2500 Valby, Denmark
> Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
> Email: sslug@sslug Homepage: http://www.crc.dk

Hej igen. Så vidt jeg kan se, forløber installationen korrekt indtil følgende
'svada':
gcc -Wall -02 -DTURBO_MEDIAN -DTURBO_BUFFER    -c gramofile.c -o gramofile.o
gramofile.c:43:  warning:  return type of 'main' is not 'int'
senere dukker følgende op:
/usr/include/bits/resource.h:109:  warning:  'RLIM_INFINITY' redefined
/usr/include/asm/resource.h:25: warning: this is not the location of the
previous definition
bplay.c:83: warning: return type of 'main' is not 'int'
bplay.c:  In function 'main':
bplay.c:101: warning: implicit declaration of function 'basename'
bplay.c:101: warning: assignment makes pointer from integer without a cast
og mere af samme skuffe, alt sluttende men først:
make [1]: *** [shmbuf.o] Error 1
make [1]: Leaving directory '/usr/gramofile-1.5/bplaysrc'
make [1]: *** [makeplay] Error 2

Jeg arbejder i en konsol (under KDE/RedHat 6.1) - via 'su' + password som
root.

Er der i øvrigt en 'smart' måde at kopiere den form for output fra et
installationsforløb til tekst program/mailprogram som her?

På forhånd tak
Mogens Jæger
sslug@sslug