Re: [NOVICE] LILO

jeg har talt med ham, og han har fået fjernet LILO ved hjælp af fdisk /mbr. Han ville vente med at prøve at installere linux igen indtil installpartiet den 17. Jeg skulle hilse og sige tak for hjælpen alligevel :-)

MVH. Per Rasmussen alias Garfield.

> Jeg installerede Redhat 5.2, og da jeg havde problemer med X, gav jeg op og
> fjernede Linux partionerne med linux' fdisk. Derefter genstartede jeg Win98
> og brugte dos' fdisk til at få min partition igen. Problemet er at jeg
> stadig har LILO poppende op under opstarten. Hvordan skal jeg fjerne den?

fdisk /mbr
fra windows.

Men lad os da hellere se om vi kan løse hans problemer med X ???