Antennerotor.

Hejsa.

Jeg er radioamatør, og har nu fået mit packetradio til, at køre på min
"radio" computer.

Jeg har dog et lille problem.

I min dosmailbox -fbb- har jeg et software lavet i dos, der styrer min
antennerotor automatisk.

Kan jeg anvende dette dos software under dosemu i min radiocomputer
med linux ??.

Jeg kører med SuSE Linux 6.3 og softwaren styrer rotoren via
parallelporten.

På forhånd tak for svaret

mvh - Erik Jakobsen - sslug@sslug