installationsvejledning for STOFANET på Linux

Subject:      installationsvejledning for STOFANET på Linux
  Date:	      Sat, 15 Jan 2000 16:43:02 +0100
  From:       Svend Erik Venstrup
<sslug@sslug>
    To:       sslug@sslug

send mig venligst en installationsvejledning således jeg
selv kan
installere stofanet på min maskine mit kontonummer er

XXXXXXXXXXXXX

min e-mai adresse er intil jeg får fikset Stofaopkoblingen

sslug@sslug

jeg har prøvet at få kontakt med Stofanet Support, der er
ikke lykkedes
er der en eller anden guru der vil hjælpe

Hilsen
Svenne
(-;>/
A´smile