Re: [NOVICE] afinstallering af Linux

Johnny Juel Jensen wrote:

> nedenstående kommandoer gør jo faktisk det samme :)

What?

Jeg troede at sys c: også kopierede command.com og den
slags over på c, imens fdisk /mbr blot kopierer boot
koden til Master boot recorden.

Er det mig der er galt på den?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

LinuxForum 2000 * 4. March 2000 * http://LinuxForum.dk

"We are but packets in the Internet of life."
-- Mike, Columbia Internet