Printer probs. i RH6.1: og conf.modules ER modificeret

Hejsa,

Jeg er en af de stakler, der stadig sidder tilbage efter at have
modificeret "conf.modules" i RH6.1 og stadig ikke kan bruge min
printer. Når jeg forsøger at printe, hvad som helst, får jeg
følgende besked:

connect: Connection refused
jobs queued, but cannot start daemon.

Men jeg kan se vha. "ps -A" at dæmonen rent faktisk kører.
Jeg har endda prøvet at slette mine lpX (X=0,1,2) devices, men nu kan jeg
desværre ikke få MAKEDEV til at lave dem igen. Den siger bare

./MAKEDEV: don't know how to make device "lp0"

Er der nogen, der har nogle gode forslag til hvad jeg skal gøre?
(Printeren fungerer i windows, og har fungeret under RH5.2)

Mvh,
 Martin