Fdisk

Fdisk.

Tak for svarene, men jeg mangler stadig lidt hjælp, håber I vil være venlig
at hjælpe mig.

Jeg er total ukendt med Fdisk. jeg lave en partiotion med Partion magic og
derefter har jeg læst mig til at jeg skal bruge fdisk.

Jeg mangler en vejledning for en "grøn" til fdisk. Jeg har ledt efter en
sådan og kan ikke finde noget. Hvad skal fdisk bruges til når man har brugt
partiion magic. Til at definerer filsystemmet?

Please help

Peter