Re: [NOVICE] Liste over ppp-compress moduler

Fri, Jan 14, 2000 at 02:05:44PM +0100, skrev Frank Damgaard:

> Søg på sslug med "ppp-compress" sopm søgeord og du vil finde
> alle gode svar.

Det gjorde jeg også, men jeg kunne godt tænke mig at vide,
hvad de forskellige moduler står for. Hvis jeg vidste, at
ppp-compress-1 stod for et eller andet LZW-halløj, havde
jeg nok disablet den i /etc/conf.modules med det samme. :-)

Jeg efterlyser derfor en eller anden oversigt over samtlige
moduler, så jeg ikke behøver at spørge dumt fremover. :-)

--
  ,~,
  (v)      SuSE Linux user