GramoFile

Hej

Jeg så for nogle dage siden en omtale af ovennævnte program - og juhuuuu
- lige hvad jeg manglede, så fat i adressen og hjem med programmet. Nu
er jeg så desværre igen havnet i en blindgyde, idet jeg (beklageligvis)
ikke har fået lært at programmere, og derfor heller ikke rigtigt kan
'rette' i diverse script-filer. Installationen burde være nem - i hvert
fald ifølge author, men jeg får fejlmeldelser når den når til den
underliggende funktion "bplaysrc".

Er der nogen der kan hjælpe mig med en ide om, hvad jeg evt. mangler i
mit system?
Jeg har en RedHat 6.1 installeret - og hvis det skal være en radikal
forbedring, hvilken af de andre distributioner ligger tættest på RH -
jeg tænker på KDE'en, RPM filer o.l.

På forhånd tak
Mogens Jæger
sslug@sslug