LILO

Denne email er fra en af mine venner (og ja jeg har sådan nogle:-) ) som har haft problemer med fjerne linux igen. Hvorfor han så vil det ved jeg ikke !!

Jeg installerede Redhat 5.2, og da jeg havde problemer med X, gav jeg op og fjernede Linux partionerne med linux' fdisk. Derefter genstartede jeg Win98 og brugte dos' fdisk til at få min partition igen. Problemet er at jeg stadig har LILO poppende op under opstarten. Hvordan skal jeg fjerne den?

From: "per r" <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Subject: [NOVICE] installparty
Date: Tue, 11 Jan 2000 10:53:52 PST

Linux er helt nyt for mig og jeg har derfor ikke haft mod til at installere
det endnu. Jeg har dog hørt at sslug af og til holder nogle "installparties"
hvor man kan komme og blive hjulpet igang af nogle som har forstand på det.
Passer dette og i så fald hvornår finder disse sted?

MVH. Per Rasmussen.