Fdisk

Jeg har vil installerer linux red hat 6.1 og vil gerne bevare windows98. Jeg
har læst mig til at fdisk bruges til at skabe en bootmenu, så man kan starte
op i enten linux eller windows. Jeg vil herefter bruge partion magic til at
lave selve partionen, det er korrekt forstået, ikke? Er swap lig pladsen som
fdisk skal bruge?

Hvad skal jeg gøre i fdisk, vejledning søges,  og er der herefter nogle
hensyn at tage, når jeg laver en partion i partion magic.

På forhånd tak for hjælpen

Med linux hilsen

peter Solgaard