Re: [NOVICE] "dummies"

Tue, Jan 11, 2000 at 07:49:25AM +0100, skrev Axel Eystein Jensen:

> Det bør lige fortælles, at ingen fra gruppen har opfordret mig
> til at forlade gruppen og lave en ny gruppe for "dummies".

Hvorfor skulle vi dog det ?? I så fald ville der skabes op til flere
undergrupper til "linux for dummies" ;-)

> Det var såddan set min egen ide efter at være blevet lidt skræmt
> over niveuet på spørgsmålene i novice-gruppen.

Det er vi alle blevet i starten ! Men det går over når de første ting
begynder at køre for dig !!!!!

> Jeg ved bedre nu, og nu smider jeg hæmningerne og spørger "dumt"
> i denne gruppe.

Glimrende, og husk: 	Der findes ingen dumme svar
			kun dumme spørgsmål ;-)

> Til sidst, jeg synes folkene tilknyttet gruppen er kompetente,
> engarerede og flinke. Jeg har ikke set nogle ubehagelige afvisninger
> af spørgsmål.

Det er også mit indtryk, kotymen er at SSLUG's mailingslister er
hjælp til selvhjælp ! Det er rent faktisk mange gange nemmere at
få hjælp til Linux end til windows !!!

> Jeg håber ikke, jeg har skabt for megen røre.

Overhovedet ikke, jo mere røre jo bedre :-)

/Niels

Niels Rasmussen                 | "To do is to be" -- Sokrates
sslug@sslug             | "To be is to do" -- Sartre
Registred Linux user #133791    | "Do be do be do" -- Sinatra
ICQ #56551441                   | "Dont be des be dus" -- Me :-)