Re: Sv: Sv: [NOVICE] Corel linux og DK tastatur

On Tue, Jan 11, 2000 at 18:57:03 +0100, Finn Junker wrote:

> Tak for linket, jeg kigger straks på det. Jeg har prøvet at
> begrænse linielængden til 67 tegn, virker det ?

Jo fint :)

> Er det ikke tankevækkende at man bruger timevis foran skærmen, på
> simpel en ting som dk tastatur, blot for at slippe for windows ?.

Jeg håber at Corel får det rettet, da dansk tastatur har
været med i Linux lige siden starten (og filerne er der,
og X kan manuelt sættes op)

Jeg kan ikke tænke det er med vilje at dansk tastatur er udeladt
i installationen, men at Corel simpelt hen ikke er kommet så langt
endnu. Det er trods alt første version af Corel Liunx.