Re: Sv: [NOVICE] Corel linux og DK tastatur

Finn Junker wrote:

> I en konsol IKKE en Xterm kan denne map også loades med dk tastatur så alt!
> 1. Hvordan får man X til at acceptere dk tastatur ??
> 2. I control center kan vælges en masse sprog, bare ikke dansk, skal man he!
> 3. Jeg har læst en Danish howto, men jeg syntes ikke rigtig den giver svar !

Skal du have dansk tastatur i X kan jeg anbefale keld's layout,
se link til dkuug fra http://www.sslug.dk/links.html#X

PS.
Prøv at begrænse dine mail/news linier til max. ca. 67-72 tegn per linie.
jeg kan alligevel ikke se mere når jeg svarer på mail, og
usenet standarderne er deromkring, se http://www.usenet.dk/netikette/