Re: [NOVICE] "dummies"

Axel Eystein Jensen wrote:
> Det bør lige fortælles, at ingen fra gruppen har opfordret mig til at forla!
> Det var såddan set min egen ide efter at være blevet lidt skræmt over niveu!
> Jeg ved bedre nu, og nu smider jeg hæmningerne og spørger "dumt" i denne gr!
> Til sidst, jeg synes folkene tilknyttet gruppen er kompetente, engarerede o!
> Jeg håber ikke, jeg har skabt for megen røre.

Egentlig er nogen af spørgsmålene så gode/avancerede at de burde
stilles på sslug-teknik eller sslug-ppp :)

PS.
Prøv at begrænse dine ljnielængder til max. ca. 67-72 tegn  da
jeg alligevel ikke kan se mere når jeg svarer på indlæg.
Se http://www.usenet.dk/netikette/ for gode tips vedr. news og mail.