"dummies"

Det bør lige fortælles, at ingen fra gruppen har opfordret mig til at forlade gruppen og lave en ny gruppe for "dummies".
Det var såddan set min egen ide efter at være blevet lidt skræmt over niveuet på spørgsmålene i novice-gruppen.
Jeg ved bedre nu, og nu smider jeg hæmningerne og spørger "dumt" i denne gruppe.
Til sidst, jeg synes folkene tilknyttet gruppen er kompetente, engarerede og flinke. Jeg har ikke set nogle ubehagelige afvisninger af spørgsmål.
Jeg håber ikke, jeg har skabt for megen røre.
Axel