Re: [NOVICE] Linux User Group til 'dummies'

On Mon, Jan 10, 2000 at 04:12:21 +0100, Hanne Munkholm wrote:

> Det er ikke sikkert jeg svarer på spørgsmålet. Måske
> venter jeg bare og ser om en af guru'erne svarer. En
> der rigtigt ved det. For jeg ved at listen overvåges af
> visse guru'er, som ved enormt meget mere end jeg gør.

> Jeg er ikke selv totalt begynder mere, men stadig meget
> lille i forhold til f.eks. Frank. Og så kan jeg ikke
> lide at svare hvis det nu er forkert. Når jeg ved at en
> række "kloge" folk ser det.

Det kan aldrig skade at prøve at hjælpe, specielt hvis man
har bikset med et tilsvarende problem som man har frisk i erindring.
Om ikke andet kan man jo prøve at lede folk i den rigtige
retning i forsøget på at hjælpe.

Og efterhånden er det ikke let at vide alt om linux ,
selv er jeg næsten holdt op med Redhat, så det nye der er
kommet i RH 6.x , specielt vedr. installation og opsætningsprogrammer
er det forhåbentlig andre der kan svare bedre på end mig.

Jeg ville også ønske at jeg kunne finde tid til at teste Corel Linux'en.
Den virker spændende, men det manglende danske tastatur er vist
irriterende. Egentlig mystisk at det skulle falde ud, der har været
dansk tastatur med i Linux helt fra 1992....