Re: [NOVICE] mp3 grapper + soundB. live

Hovsa, denne diskution minder mig om at mit ny
indkøbte soundblaster live (bulk) ikke virker i Linux,
eller skulle jeg sige, det bliver ikke detekteret af
sndconfig, jeg har en mistanke om at det er fordi det
er et PCI kort, men aner det ikke.

Bittert at jeg må boot NT for at høre mp3, så det
ville være fedt hvis nogen lige har et tip.

(bruger RH 6.0)

Hilsen Sune