Re: [NOVICE] music2mp3 ??

Mon, Jan 10, 2000 at 01:40:07AM +0100, skrev Frank Damgaard:

> som sagt mp3 er et komprimeret format og det giver næppe meget mere
> at forsøge med gzip/zip/arj/tar.gz/rar/.....

JA JA JA scuzi mucho moi ....... !

Nå men så prøver jeg Torbens forslag, det ser faktisk ret godt ud :-)

Men forbered jer på at jeg vender frygteligt tilbage ;-)

/Niels

Niels Rasmussen                 | "To do is to be" -- Sokrates
sslug@sslug             | "To be is to do" -- Sartre
Registred Linux user #133791    | "Do be do be do" -- Sinatra
ICQ #56551441                   | "Dont be des be dus" -- Me :-)