Re[2]: [NOVICE] Linux User Group til 'dummies'

PK> Kan jeg blive medlem? Selv om jeg ikke engang har haft mod til at installere
PK> Linux (endnu), så forventer jeg mig at lignende (frustrerende?)spørgsmål, vil
PK> flyde i en jævn strøm, fra mig.

yacks!   ...Houston - we have a problem!

sslug-novice er jo lige netop ment som et forum hvor man kan stille
dumme spoergsmaal - saa jeg ville sige at du allerede var medlem....

At nye medlemmer overhovede har foelt behovet for at starte en ny
gruppe for sig selv, foeler jeg er et klart tegn paa at nogle af os
andre "ikke-guru'er-men-alligevel-ikke-helt-begyndere" burde tage os
mere sammen, os svare paa flere posts!

Som Hanne noget saa klogt sagde, er dette forum vel baade til dumme
spoergsmaal, og dumme svar!

Ud over det, vil jeg lige naevne at bogen "Unix for Dummies" hjalp mig
meget, da jeg skiftede fra windows og over :)

'Martin

ps: de eneste rigtige dumme spoergsmaal, er dem der ikke bliver
spurgt!