Re: [NOVICE] music2mp3 ??

On Mon, Jan 10, 2000 at 01:23:44 +0100, Martin Christensen wrote:

> Ja, det fremgik tydeligt af din post, og jeg gentager: glem det, det
> er nytteløst. Du kan naturligvis prøve det, men resultatet er
> forudsigeligt. Hvis du får en komprimering, der på nogen måde kan
> mærkes, giver jeg en bajer næste gang du kommer til Aalborg. Det
> gælder GIF, det gælder JPEG, det gælder MP3 og mange andre: de er

GIF kan komprimeres ca. 20% med et specielt program der "ompakker"
formatet, .gif filen er dog så ikke kompatibel længere.
Programmet kunne fås for en del år siden.
Men med zip eller lign. kan man ikke umiddelbart få noget videre
gevinst ved at pakke GIF-formatet.

PS.
GIF bygger på den berygtede LZW algoritme som unisys har patent på,
og algoritmen er faktisk ikke særlig god. "zip" er f.eks. bedre.
Så hvorfor unisys bliver ved kan undre, for løsningen er selvfølgelig
at boykotte et så ringe produkt.