Re: [NOVICE] music2mp3 ??

>>>>> "Niels" == Niels Rasmussen <sslug@sslug> writes:
Niels> Sun, Jan 09, 2000 at 11:47:48PM +0100, postulerede Martin
Niels> Christensen:
Niels> Mnja, men det jeg tænkte på var at pakke mp3-filerne med tar,gz
Niels> ..  whatever :-)

Ja, det fremgik tydeligt af din post, og jeg gentager: glem det, det
er nytteløst. Du kan naturligvis prøve det, men resultatet er
forudsigeligt. Hvis du får en komprimering, der på nogen måde kan
mærkes, giver jeg en bajer næste gang du kommer til Aalborg. Det
gælder GIF, det gælder JPEG, det gælder MP3 og mange andre: de er
allerede komprimerede, så vil du komprimere dem yderligere, skal du
have et fandens godt program dertil, og hvis du selv kan hitte på en
komprimeringsrutine, der kan gøre dette effektivt, blive du
øjeblikkeligt forfremmet til halvgud.

Martin