Re: [NOVICE] Linux User Group til 'dummies'

> En, som jeg ikke lige kan huske navnet på, opfordrede mig til at starte en
> "Linux User Group til 'dummies'", og at "Det er da bestemt et ædelt mål, som
> en del nok ville være interesserede i."
> Giv dig til kende, eller vil nogen henvise mig til personer som jeg burde
> konsultere?
> Så behøver I ikke at belemres med min klynk længere.

Nu kender jeg ikke til en eventuel forhistorie men vi har alle startet fra
bunden engang, kommer man ikke af med disse spørgsmål, kommer man heller
ikke videre, det er da lige netop disse generelle begynder spørgsmål novice
listen er til for. Det står sågar i sslug´ s regler - regel 2:

2) Nogle af SSLUG's medlemmer er nybegyndere og stiller naturligt spørgsmål
om installation og almindeligt system arbejde på en linux box, andre er
garvede linux  brugere med mere snævre spørgsmål, andre igen synes det er
vigtigt at udbrede kendskabet til linux og endnu andre igen leder måske
efter en office pakke til afløser  for noget MS-Windows software.

Alle disse spørgsmål er velkomne på listen! Ligesom et hvilket som helst linux
relateret spørgsmål er det. Ofte vil der værre mange som kan have glæde af
svar på  begynder spørgsmål.

Så i stedet kom bare med spørgsmålene.

--
/Jesper Krogh