Re: [NOVICE] music2mp3 ??

Sun, Jan 09, 2000 at 11:47:48PM +0100, postulerede Martin Christensen:

> Glem det: du får ikke pakket MP3 længere ned. Det er allerede så
> kompakt, som vi pt. kan lave det. Hvis du vil have yderligere kompakt
> lyd, må du enten reducere kvaliteten, eller vente på et bedre format.

Mnja, men det jeg tænkte på var at pakke mp3-filerne med tar,gz ..
whatever :-)

/Niels

Niels Rasmussen                 | "To do is to be" -- Sokrates
sslug@sslug             | "To be is to do" -- Sartre
Registred Linux user #133791    | "Do be do be do" -- Sinatra
ICQ #56551441                   | "Dont be des be dus" -- Me :-)