Re: [NOVICE] music2mp3 ??

Niels Rasmussen skrev:

> Planen er at jeg forbinder stereoanlægget til lydkortet og derfra
> overfører lyden til et mp3-track!?
>
> Er der nogen af jer der ved hvilket program/programmer der er velegnet
> til det ??

> Det er lige meget om det er til X eller til konsollen !!

Jeg har vældig gode erfaringer med gramofile,
http://cardit.et.tudelft.nl/~card06/
Den er til konsollen.

Desværre laver den .wav filer, så man skal bruge en del diskplads
indtil man får dem mp3 komprimeret. Sidstnævnte kan f.eks. gøres
med bladeenc eller l3enc.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå