RE: [NOVICE] Linux User Group til 'dummies'

>En, som jeg ikke lige kan huske navnet på, opfordrede mig til at starte en
>"Linux User Group til 'dummies'", og at "Det er da bestemt et ædelt mål, som
>en del nok ville være interesserede i."
>Giv dig til kende, eller vil nogen henvise mig til personer som jeg burde
>konsultere?
>Så behøver I ikke at belemres med min klynk længere.

Kan jeg blive medlem? Selv om jeg ikke engang har haft mod til at installere
Linux (endnu), så forventer jeg mig at lignende (frustrerende?)spørgsmål, vil
flyde i en jævn strøm, fra mig.
VH Philip
sslug@sslug

Få din egen gratis email på http://www.mail.forum.dk