Re: SV: [NOVICE] Redhat Vs. Corel Linux

Se på debian:   http://www.dk.debian.org

> -<Hvilke programmer regner du med at anvende ?
> Jeg regner med at skulle lave noget billede behandling også få min brænder
> til at køre.

Hvis "gimp" og "xv" ikke er med på Corel Cd'en, så led efter dem
hos debian.

Til brænder er det f.eks.xcdroast.

Men søg på sslug listerne efter "brænder", idet SCSI brænder
normalt virker uden ekstra bøvl, hvorimod til IDE skal man
anvende SCSI emulering af drevet (både til brænding og læsning).
(kræver muligvis kerneoversættelse)