Re: Sv: [NOVICE] Redhat Vs. Corel Linux

>>>>> "Axel" == Axel Eystein Jensen <sslug@sslug> writes:
Axel> Jeg kunne gost tænke mig, om der var en nyhedsgruppe til din mor
Axel> og mig!

Det er lidt firkantet det denne liste er til for. Hvis du vil have en
slags Linux User Group til 'dummies', kan du jo selv stille dig frem
som en pioner og prøve at starte en. Det er da bestemt et ædelt mål,
som en del nok ville være interesserede i.

Axel> Jeg har prøvet nogle forskellige distributioner, jeg
Axel> jeg synes sjældent det er særligt nemt. Det trods jeg er både er
Axel> computerinteresseret og ofte bruge megen tid med læsning af
Axel> div. manualer.

Sådan startede jeg også, og jeg har aldrig haft et problem i
verden. Nå ja, næsten da.

Axel> Er der ikke
Axel> en mulighed for at bare at få hardwaren til at virke ordentligt,
Axel> og så senere hen fylde software ovenpå. Ville det ikke være en
Axel> fin måde at udbrede Linux på. Når Linux virker på vores
Axel> maskiner, så skal vi nok lære at bruge det, det påbyder vores
Axel> naturlige nysgerrighed os.

Jeg kan ikke huske, at Linux på noget tidspunkt ikke har virket med
hardware, der virkede pålideligt. Langt det meste normale hardware
understøttes i dag, omend ikke altsammen fuld ud. Hvad er det, du ikke
kan få til at virke?

Martin