Browse på nettet.

     Hej Linuxbrugere, og godt nytår.

     Nu er jeg kommet til næste stop på min tur.

     Jeg køre RH6.0 på en 486'er med 24 Mb ram og regner derfor med at det
     meste skal foregå fra et terminalvindue.

     Jeg er interesseret i at kunne browse rundt på mit firma's netværk når
     jeg har ringet op via modem.
     Jeg har ppp oppe at køre og jeg kan også pinge alle de servere og
     pc'ere jeg kender på firmanettet. Både med navn og IP nummer. Så langt
     så godt.

     Mit problem er at jeg ikke kan se det der ligger på min firma PC'er.
     Når jeg køre windåse - net via modem kan jeg uden videre browse rundt
     på min PC'er. Jeg har sharet drevne på den og andre jeg godt vil kunne
     se på.
     Jeg ville også gerne kunne browse i de servere der er i firmaet, da
     det er her de fleste af mine data ligger.

     Jeg har prøvet at tilføje både min PC'er og DNS serveren i fstab, samt
     lave et direktorie der hedder /mnt/firma, men jeg kan ikke få mountet
     noget.

     Jeg kan kun pinge firmaets net, ikke ud igemmen proxy serveren.
     Hvordan gør jeg det?

     Er der nogle der kan hjælpe mig videre, ville det være rart.

     På forhånd tak,

     mvh        Henning