Re: [NOVICE] Fontstørrelse i netscape

Jesper Krogh wrote:
>Det er nok fordi du ikke kører 1280x1024 i skærmopløsning :-))

Et andet tip i forbindelse med font i netscape:
------------cut: .Xdefaults---------------
Netscape*documentFonts.sizeIncrement: 7
Man kan bruge den der til at ændre på hvor meget netscape gør
font'en større og mindre og den slags (efter hvad HTML'en nu be'r om)

Prøv det;)

Nåja og jeg har også dem her:
Netscape*toolBar.search.isEnabled: false
Netscape*toolBar.destinations.isEnabled: false
Netscape*toolBar.print.isEnabled: false
Netscape*toolBar.myshopping.isEnabled: false
Netscape*toolBar.viewSecurity.isEnabled: false

Giver en dejlig tom toolbar.

--
Hans Jørgensen - Boris - #Linux.dk & #Danmark on the Undernet
Homepage -> http://hjem.get2net.dk/borisbamsen / http://boris.nowhere.dk