Re: [NOVICE] Corel Linux

Hej Jimmy

Det kræver at kernen er sat op til det. Den skal kører SCSI emulering på
cdrom'en, mm.
Som brænder-program kan du bruge "cdrecord".

Om Corel's kerne er sat op fra start, og om cdrecord medfølger, ved jeg
ikke.

Du kan finde detaljer om opsætningen i CD-Writing HOWTO'en.
(/usr/doc/HOWTO/  ?)

Min SCSI Plextor 820 brænder kører glimrende.

-- Ralle