Re: [NOVICE] Linux boot stopper ved scsi aic7xxx

Samme erfaring her. Der skal sidde en eller anden enhed på (her er det
et tapedrev), ellers... jeg har også været ude for at den slet ikke
kom forbi BIOS-boot hvis ikke tape-drevet var forbundet.

Hvis du finder dem så vil jeg gerne vide det!

>aic7xxx....? er det ikke adaptec 29etellerandet?

Jo...

>Find en anden forretning at handle i!!!!!
>
>Der skal terminator på. Og den kan købes.

Det mystiske er at jeg har sat den til auto-terminering i SCSI'ens
BIOS. Men det gør tilsyneladende ingen forskel. Linux advarer godt nok
mod det når driveren loades... "Warning - detected auto-termination".
Der er måske et eller andet om scsi jeg ikke helt kender til.

Ja, men det er jo i Linux-kernen det skal foregå, så det er ikke noget
problem. Du kan have den liggende som modul (eller fjerne driveren
helt), så kan du i det mindste boote :/

/Simon