Linux boot stopper ved scsi aic7xxx

Jeg har et eksternt SCSI cdrom drev. som sad på da jeg installerede Linux.

Når jeg fjerner drevet vil Linux ikke boote. Den stopper ved
------------------- screen dump
VFS: Mounted root (ext2 filesystem)
(scsi0) <Adaptec AIC-7860 Ultra SCSI host adapter> found at PCI 18/0
(scsi0) Narrow Channel, SCSI ID=7, 3/255 SCBs
(scsi0) Downloading sequencer code... 413 instructions downloaded

Jeg kører Red Hat 6.1

Jeg har prøvet at disable SCSI adapteren på motherboardet i BIOS, men det
hjælper ikke. Hvis CDrom drevet sidder på men det er slukket kan den godt
boote.
Jeg tænkte at der skulle en terminator på, men da jeg prøvede at købe en,
fik jeg at vide at de ikke kan fås mere.
Der må være et eller andet sted man kan disable SCSI search at boot time.
(software)

Thomas Holme