PIPE ??.

Hej, og godt nytår til alle her på siden.

Jeg er ved at sætte en såkaldt xfbbd amatørmailbox op i SuSE linux 6.3,
hvor jeg får en fejl, når jeg kører startscriptet.

Fejlen er:

xdfbb: Segmentation violation

Unknown return value 5*

Et svar fik jeg ved, at sende mit problem ud på den dertil indrettede
side, og fik følgende svar:

To see, take out the pipe to NUL and you will see more messages.

Ja jeg vil gerne se flere infos, men ved ikke, hvordan jeg bruger PIPE.
Jo jeg har set pipe beskrevet, men er der ikke en, der kan hjælpe mig
yderligere igang.

Jeg anvender et script, der skal startes således:

./xdfbb.sh

Og hvordan anvender jeg så PIPE i denne forbindelse, som ovenfor
beskrevet.

--
OZ4KK - Erik

SuSE 6.3 Linux